חברת התעופה פשטה רגל 
מי צריך לפצות את הנוסעים?

סוכנויות הנסיעות מתנערות מנוסעים

רכשו מהן כרטיסי טיסה פשטו את הרגל – ולא משיבות את הכסף.

גרמניה איירליינס פושטת רגל ונעלמה ללקוחות

גרמניה איירליינס פושטת רגל

דודי מסביר מה אפשר לעשות כדי לקבל את הכסף בחזרה!

הייתה לכם בעיה בטיסה?

אלה החברות שיעזרו לכם לקבל פיצוי

האם יש בעיה לרכוש כרטיסים עם חברה שנקלעה לקשיים כלכליים?

דודי מייסד עמותת תעופה נבונה מסביר לחדשות 2 כמה דברים חשובים אליהם צריך להתייחס!

פיצוי בעקבות איבוד כבודה

אתם לקראת טיסה ועומדים לשלוח את המזוודה לבטן המטוס?
עדי שלנו מסבירה ללי אברמוביץ מחדשות 12 איזה פיצוי מגיע לכם במקרה של איבוד כבודה!

קישור לכתבה

כך תקבלו פיצוי על ביטול טיסה

כתבה בתכנית הכלכלית של חדשות 2 המסבירה מה צריך לעשות כדי לקבל פיצוי מחברות התעופה במקרה של ביטול/עיכוב טיסה

קישור לכתבה

כל מה שרציתם לדעת על טיסות קונקשן

מה קורה כשמחמיצים את טיסת ההמשך? מתי כדאי לטוס ישיר? ומהו זמן הקישור האידאלי? כתבה שלנו ל-MAKO על טיסות קונקשן!

קישור לכתבה

איך לקבל פיצוי על עיכוב טיסה?

מדריך שכתבנו למאקו על מה שצריך לעשות כדי לקבל פיצוי מחברת התעופה

קישור לכתבה

האם שאיחרה לחתונת בתה
בגלל עיכוב בטיסה

בת שבע וחנניה שירקי פנו אלינו אחרי שכמעט ולא הגיעו לחתונת בתם בעקבות עיכוב בטיסה ולא קיבלו את הפיצוי שמגיע להם

הסכנה בהזמנת כרטיס טיסה
דרך חברת לאו קאוסט

כרם פנה אלינו לאחר שהזמין כרטיסים לטנריף, לאחר 12 ימים רצה לבטל על כריטיסים של 1,400 יורו הציעו החזר של 7 יורו

סכנת ה-OverBooking

איך מתמודדים עם תופעת הרישום יתר של חברות התעופה שווה צפייה

טיסות קונקשיין איך עושים את זה נכון?

מדוע בוחרים בטיסה עם קונקשיין ומה צריך לשים לב כאשר בוחרים באחת

הפתרון לביטול כרטיס טיסה – מצאנו
ואנחנו מקדמים אותו בחוק

מוטי שני רצה לבטל טיסה וקיבל סירוב מחברת התעופה, בתעופה נבונה אנחנו מקדמים חוק של העברת כרטיס מנוסע לנוסע תמורת מחיר סביר