מתוך העיתונות

מהיום חב' התעופה מחויבות לאפשר לכל נוסע להעביר כל כרטיס טיסה שרכש לנוסע אחר.

לאחר מאמצים שנמשכו 4 שנים לרבות הרצאות ולובי של מייסד הארגון דוד מלובני באירופה ובישראל, סוף סוף ביהמ"ש שלום בבת ים אזר אומץ ולאחר ניתוח מעמיק של הסוגיה החליט לפסול את התנאי של חב' התעופה (במקרה שלנו סאנדור) לאסור על הנוסע להעביר את כרטיס טיסה שלו לנוסע אחר.
זאת כאשר תעופה נבונה תמכה בתובע וביצעה את כל המחקר המשפטי שהוליך לתוצאה המופלאה הזו לצרכנים.
מדובר בפריצת דרך ובמהפכה של ממש בישראל בעולם כולו!

241407170_3068207196746980_735018478331010287_n
אתמול דויד מלובני מיסד תעופה נבונה השתתף בכנס של האיחוד האירופאי הדן על עתיד התחבורה באירופה ובעולם. במהלך השתתפותו קידם את תפיסת העולם שכרטיס הטיסה הוא רכוש הנוסע ולכן אם נוסע איננו יכול להגיע לטיסה הוא יוכל להעביר את הכרטיס לאדם אחר בעלות מינימלית . עוד דנו על הפיכת התחבורה לירוקה, על דרכים לייעול התחבורה על מנת למזער את הנזק לאקלים.

הסכנה באיסטנבול: הישראלים מתקשים לבטל הזמנות – הנופשים מסרבים לחזור

KAN11

סכסוכי עובדים, ביטולי טיסות ונוסעים חסרי אונים: מה קורה באל על?

KAN11

גל שיבושי הטיסות: הכרטיסים לא מגיעים – במוקד לא עונים

KAN11

ביטולי הטיסות של אל על: איך אפשר לקבל פיצוי?

KAN11

זלזול חברות התעופה: מבטלות טיסות – הנוסעים משלמים

KAN11

תעופה נבונה –
מהדורה ראשונה – 17.2.22

לוגו_חדשות_12

הטיסה בוטלה, אבל מה עם ההחזר? זה מה שמציעים באליס ללקוחות.
קישור לכתבה

גלובס

התפשטות האומיקרון: קצב ביטולי הטיסות עולה וסוכני הנסיעות סופגים מכה

KAN11
מהודרה ראשונה
חוק החזרת כספי הטיסות
לוגו_חדשות_12

מאות אלפים מחכים לקבל את כספם חזרה מחברות התעופה

KAN11

האם חוק התעופה ישונה? ועדת הכלכלה מנסה למצוא איזון. קישור לכתבה

גלובס

השמיים נפתחים
הצרכנים ישלמו את המחיר

KAN11

הטיסה בוטלה בגלל משבר קורונה: הכסף לא הוחזר

KAN11

ביטול טיסה בזמן הקורונה – מייסד תעופה נבונה מסביר בחדשות

לוגו_חדשות_12
חברות התעופה שעומדות
בפני פשיטת רגל
KAN11
דוד מלובני מייסד תעופה
נבונה אצל אראל סגל
KAN11

האואוברבוקינג החדש של חברות התעופה: מגיעים לגייט ומגלים שהטיסה נסגרה

KAN11

"רוצה לשנות את הטיסה? אין בעיה, תשלם עוד 1,100 דולר" קישור לכתבה

themarker

סוכנויות הנסיעות מתנערות מנוסעים
רכשו מהן כרטיסי טיסה פשטו את הרגל – ולא משיבות את הכסף.

חדשות2

גרמניה איירליינס פושטת רגל. דודי מסביר מה אפשר לעשות כדי לקבל את הכסף בחזרה!

KAN11

חברת התעופה פשטה רגל
מי צריך לפצות את הנוסעים?

הכל כלול

גרמניה איירליינס פושטת רגל ונעלמה ללקוחות

הכל כלול

יש בעיה לרכוש כרטיסים עם חברה שנקלעה לקשיים כלכליים?
מייסד עמותת תעופה נבונה מסביר לחדשות 2 למה צריך להתייחס!

התכנית הכלכלית

הייתה לכם בעיה בטיסה?
אלה החברות שיעזרו לכם לקבל פיצוי

חדשות2

כך תקבלו פיצוי על ביטול טיסה
כתבה בתכנית הכלכלית מסבירה מה לעשות כדי לקבל פיצוי מחברות התעופה במקרה של ביטול/עיכוב טיסה קישור לכתבה

מקו

פיצוי בעקבות איבוד כבודה
עדי שלנו מסבירה ללי אברמוביץ מחדשות 12 איזה פיצוי מגיע לכם במקרה של איבוד כבודה!
קישור לכתבה

חדשות2

איך לקבל פיצוי על עיכוב טיסה?
מדריך שכתבנו למאקו, על מה
שצריך לעשות כדי
לקבל פיצוי מחברת התעופה
קישור לכתבה

מקו

כל מה שרציתם לדעת על טיסות קונקשן
מה קורה כשמחמיצים את טיסת ההמשך? מתי כדאי לטוס ישיר? ומהו זמן הקישור האידאלי? כתבה שלנו ל-MAKO על טיסות קונקשן!
קישור לכתבה

מקו

האם שאיחרה לחתונת בתה
בגלל עיכוב בטיסה. בת שבע וחנניה שירקי פנו אלינו אחרי שכמעט ולא הגיעו לחתונת בתם בעקבות עיכוב בטיסה ולא קיבלו את הפיצוי שמגיע להם

10

טיסות קונקשן – איך עושים את זה נכון? מדוע בוחרים בטיסה עם קונקשן ומה צריך לשים לב כאשר בוחרים באחת

חדשות2

מצאנו פתרון לביטול כרטיס טיסה
ואנחנו מקדמים אותו בחוק
מוטי שני רצה לבטל טיסה וקיבל סירוב מחברת התעופה, בתעופה נבונה אנחנו מקדמים חוק של העברת כרטיס מנוסע לנוסע תמורת מחיר סביר

חדשות2

הסכנה בהזמנת כרטיס טיסה
דרך חברת לאו קאוסט כרם פנה אלינו לאחר שהזמין כרטיסים לטנריף, לאחר 12 ימים רצה לבטל. על כרטיסים של 1,400 יורו הציעו החזר של 7 יורו

10

סכנת ה-OverBooking

איך מתמודדים עם תופעת הרישום יתר של חברות התעופה שווה צפייה

10