שאלות נפוצות
מה עושה תעופה נבונה?
אנחנו עוזרים לכם להשיג פיצוי מחברת התעופה בכל מקרה שמזכה בפיצוי, כולל גם כאלה שלא מוגדרים בחוק שירותי תעופה, ובכל מקרה בו אנו מאמינים שהנוסע זכאי לקבל פיצוי מחברת התעופה.
מעבר לכך, אנו עובדים נמרצות מול גורמים רבים, במטרה לשפר את תנאי כרטיסי הטיסה לטובת הנוסע, ומקדמים חקיקה בנושא צרכנות תעופה בארץ ובעולם.
תוך כמה זמן אפשר להגיש תלונה?
איזה פיצוי מגיע לי?
התבטלה לכם הטיסה או התעכבה בלמעלה מ-8 שעות?
זה הפיצוי שמגיע לכם:
יעד במרחק עד 2,000 ק"מ – 1,290 ₪
יעד במרחק 2,000-4,500 ק"מ- 2,060 ₪
יעד במרחק 4,500 ק"מ ויותר – 3,080 ₪
כמובן שזה רק על קצה המזלג ופה תוכלו לקרוא בפירוט על החוקים והזכויות שלכם.
טיסתי בוטלה בתקופת הקורונה מה מגיע לנו?
עפ"י חוק שירותי התעופה, כאשר חב' התעופה מבטלת את כרטיס הטיסה, עליה להציע לנוסע לבחור בין קבלת שובר לשימוש עתידי לבין החזר כספי. באם בחר הנוסע בהחזר כספי על חברת התעופה תוך 90 יום להחזיר לו את כספו.
קניתי כרטיס טיסה ובגלל מחלת הקורונה/אזהרות מסע אני חושש לטוס מה אפשר לעשות?
באם רכשתם כרטיס טיסה בחברת תעופה אנו ממליצים מיד לאחר רכישת הכרטיס לרכוש ביטוח ביטול טיסה , ניתן לבטח הכרטיס או אצל חב' התעופה המציעות שירות זה או דרך חב' הביטוח.
האם אני יכול לפנות בעצמי לחברת התעופה?
כמה זמן עלול לקחת כל ההליך?
מניסיוננו, חברות התעופה משיבות למכתבים בטווח זמן שבין כמה שבועות לכמה חודשים. אם הושגה הסכמה עם חברת התעופה והלקוח מקבל פיצוי ראוי-ההליך מסתיים. במידה ולא הושגה הסכמה והוחלט לגשת לבית המשפט, ההליך יימשך מספר חודשים נוספים, כיוון שההמתנה לדיון בישראל הינו כמה חודשים בד"כ.
מה ההבדל ביניכם לבין משרד עו"ד?
מה התיקון של צו השעה לתקופת הקורונה?
באם טיסתכם בוטלה הצו נותן ארכה לחברת התעופה להחזרת הכספים תוך 90 יום ( ולא כפי שהיה בחוק המקורי 21 יום ). כמו כן האפשרות לקבל פיצוי עבור טיסה שבוטלה בוטל לתקופה זו.